A kiralybeata.com  Webáruházban leadott megrendeléseddel az Analisa Kft vásárlója leszel. Kérjük, olvasd át az alábbi tudnivalókat.

Az „Általános szerződési feltételek” és a honlapunk nyelvezete magyar.

Az eladó:

Analisa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
Székhely: 1101 Budapest, Kőbányai út 43.
Telephely, személyes ügyintézés, visszaküldési cím:: 1101 Budapest, Szállás u. 17.
Telefon: +36303520688
Ügyvezető, kapcsolattartó: Bodáné Király Beáta
E-mail: info@analisa.hu
Adóigazgatási szám: 12722068-2-42.
Cégjegyzékszám: 01-09-700265
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság

A szerződés tárgya:

Az Analisa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft által Király Beáta webáruház néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatod meg.

Vételár, fizetési feltételek:

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az áru vételára, amely magyar forintban értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót is.
A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Vásárlásoddal megtisztelsz minket, bizalmat szavazol nekünk, amit mi személyes figyelmünkkel szeretnénk meghálálni, kivételes odafigyelésünkkel jutalmazni.

A rendelésedet követően minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot telefonon és egyeztetünk a termékkel és a méretezéssel kapcsolatban. Ekkor még lehetőség van még a méret módosítására, a fazon tökéletesítésére. Ezzel szeretnénk még személyesebbé, különlegessé tenni veled a kapcsolatot és meghálálni a bizalmadat . Amennyiben a méret mégsem felelne meg, az egyeztetést követően természetesen kicseréljük , hogy megelégedve, örömmel és komfortosan tudd viselni a kiválasztott ruhadarabot. Számunkra a legfontosabb, hogy TE meg legyél elégedve, örömmel viseld ruháimat és jó szívvel ajánlj minket ismerőseidnek is.

Amennyiben termékünk mégsem nem nyerte el a tetszésedet, akkor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlási szándékodtól, visszaküldve részünkre a ruhadarabot (sértetlen állapotban) a 1101 Budapest, Szállás u. 17. címünkre és mi visszautaljuk számodra a termék vételárát! Semmi rossz érzés nem lesz bennünk, sőt, boldogsággal tölt el, hogy megkerestél minket. Előfordul, hogy egy fazon mégsem áll jól neked,ez nem a te hibád! Minden alkatra más és más a trend és a fazoni követelmény, de ebben is szívesen a segítségedre vagyunk mind személyesen mind a közösségi oldalainkon. Ezért is érdemes minket folyamatosan figyelni és nyomon követni. Szívesen fogadjuk a kérdéseiteket és segítünk a megfelelő fazon kiválasztásában!

A vételár kiegyenlítés:

A megrendelt termék, illetve termékek árát a megrendeléssel egy időben a következő módon tudod  kiegyenlíteni:

  • Előre Utalással: Az alábbi bankszámlaszámra: Raiffeisen Bank 12011021-00154944-00100004 kérjük a rendelés számát az átutalás közléeméynében feltüntzetni! Előre utalás esetében az összeg beérkezését e-mail -ban visszaigazoljuk! ÁFA-s számla igényedet kérjük-a pontos adatokat megadva-előre jelezd (az adatokat csak abban az esetben kérjük ha eltér a regisztráció során megadottaktól)
  • Bankkártyás Fizetéssel: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Utánvétellel: Átvételkor készpénzben a futárnak

Szállítási feltételek, határidők:

A megrendelést követően 2-10 munkanapon belül (előre utalás esetében a rendelési összeg jóváírását követően) a megrendelt termékeket átadjuk a futárszolgálatnak (Felhívjuk a kedves vásárlók figyelmét, hogy a futárszolgálat egyéni határidővel dolgozik. Az esetleges kézbesítési késedelemért nem vállalunk felelősséget.).

A termékek – méretüktől és darabszámuktól függően levélként, vagy csomagként kerülnek feladásra.

Fontos megadni egy olyan telefonszámot, ahol napközben akár cégünk, akár a futár munkatársai elérhetnek téged a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futár újra megkísérli a csomag kézbesítését. FONTOS! A futárszolgálat csak egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután a csomagot visszajuttatja a szállítóhoz.

A szállítás díjak Magyarország területén belül:

  • Előre utalás esetén:  1.990.- Ft
  • Bankkártyás fizetés esetén:  1.990.- Ft
  • Utánvétel esetén 2.990.- Ft

Szállítás a következő országokba kizárólag előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel:

  • AUSZTRIA 9.500.- Ft
  • CSEHORSZÁG 9.500.- Ft
  • HORVÁTORSZÁG 9.500.- Ft
  • LENGYELORSZÁG 9.500.- Ft
  • NÉMETORSZÁG 9.500.- Ft
  • ROMÁNIA 9.500.- Ft
  • SZLOVÁKIA 9.500.- Ft
  • SZLOVÉNIA 9.500.- Ft

Ha a felsoroltakon kívüli országból szeretne rendelni akkor IDE KATTINTVA kérjen tőlünk árkalkulációt a szállítási díjakról. EU-n kívüli országba nem szállítunk!

FONTOS! Az Analisa kft kéri kedves megrendelőit, ha a kézbesítéskor a csomagon bárminemű külsérelmi nyomot szakadást, átnedvesedést észlel, inkább küldje vissza. Sérült csomagot csak saját felelősségére vegyen át, illetve nyisson ki.

Garantáljuk, hogy minden esetben a Te érdekeid tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben előfordulhat hogy a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem, vagy rossz telefonszámot ad meg és több e-mail -ünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük és ha szükséges akkor pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.

Az árucikkek cseréje:

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt az Analisa Kft díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánod igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük neked, amennyiben a terméket számunkra visszaküldöd.

Az Analisa Kft fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj ismételt felszámolásával teljesíti.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét hogy a termék feleslegessé válásából vagy nem minőségi reklamációból eredő árucsere (pl.”nem tetszés, mégis más méretet/színt szeretnék) történő  csere oda-vissza költsége a vevőt terheli.

Sérült illetve használt áru cseréje nem lehetséges (kivéve, ha  szállítás közben sérült meg).

Termék visszavétel

A minőségi reklamációk bonyolítása az általános textilipari szabályok szerint történik

Átvétel után minden esetben tételesen ellenőrizd megrendelésed.

Eltérések-pl. méreteltérések,színeltérések, minőségi eltérések-kereskedelmi forgalomban elfogadott toleranciája +/-3%.

Hibás teljesítés esetén kérjük legkésőbb 7 napon belül értesítsd cégünket.

Minden termék visszavétele/cseréje esetén csatolja az áru számlamásolatát.A csere/visszavétel előzetes egyeztetés szerint bonyolítható le.

60 napnál régebben számlázott árut nem áll módunkban visszavenni.

Rendeléslemondás

A rendelés csak abban az esetben mondható le, ha nem egyedi megrendelésről* van szó vagy ha a kért termék még nem került legyártásra. A feladott megrendelés a PTK 211. § szerint minősülő nyilvános ajánlattételnek számít,ha ugyanis legyártunk valamit, ami nem kerül átvételre, az az Analisa kft.-nek kárt okoz. Ezeket a termékeket tehát mindenképpen ki kell fizetni és át kell venni!

*Egyedinek számít minden olyan megrendelés, ami névvel,cégnévvel vagy a megrendelő saját logójával van feliratozva, illetve hímezve, valamint minden olyan kérés, kívánság ami konfekcióméreteinktől eltérő méretben szükséges.

Az elállás joga:

Az Analisa Kft. a szolgáltatásai terén etikusan és törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a tájékoztatásra a meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:
(1) A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
(2) Olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ.
(3) Olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
(4) Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
(5) Hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében.
(6) Szerencsejáték-szerződés esetében.

Jogérvényesítés: fogyasztói panaszok, minőségi kifogások

Az Analisa Kft a fogyasztói panaszok, minőségi kifogások érvényesítésekor a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
(2) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(3) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(4) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(5) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
(6) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(7) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
(8) Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

A jogérvényesítés helye az Analisa Kft székhelye: 1101 Budapest, Kőbányai út 43.
A jogérvényesítés a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján készített „Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról” nevű nyomtatványon történik.

Jótállás, garancia

Az Analisa Kft az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával kapcsolatban a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

Sikertelen kézbesítés:

A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

Adatvédelem:

Az Analisa Kft a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez, valamint információ közléséhez használja fel, semmilyen formában nem adja azt tovább harmadik félnek.

Szerzői jogok

Azzal, hogy belép a www.kiralybeata.com webáruház rendszer valamelyik oldalára, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, előfizetője a rendszer egyik szolgáltatásának sem:

A www.kiralybeata.com weboldalon („lap”) található tartalom a www.kiralybeata.com  (Analisa Kft) („kiadó”) szellemi tulajdona.

Az Analisa Kft fenntart minden, a lap bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A laphoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.

A kiadó előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos a lap egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) feldolgozása és értékesítése. A lap tartalmának egyes részeit – kizárólag saját felhasználás céljából – merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult a lap így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára.

Az Analisa Kft oldalai teljes egészében, a reklámokkal, hirdetésekkel együtt szerzői jogvédelem alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni tilos. Tilos továbbá a kiadó előzetes írásbeli engedélye nélkül a lap tartalmát tükrözni, azaz technikai művelet segítségével nyilvánossághoz újraközvetíteni, még változatlan formában is.

A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Az Analisa Kft követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.

A laptól értesüléseket átvenni csak a lapra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő
a) nem módosítja az eredeti információt,
b) a lapra utaló egyértelmű hivatkozást minden közlésnél feltünteti.

A www.kiralybeata.com domainnév, valamint a „Analisa” név szerzői jogi védelmet élvez, védjegyoltalomban részesül, felhasználása – a hivatkozás kivételével – kizárólag az Analisa Kft előzetes és kifejezett írásos hozzájárulásával lehetséges.

Az Analisa Kft pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.